neděle 22. července 2012

Nos (Rhinoplastika)

Když se k operaci nosu, Rhinoplastice, klient odhodlá, je potřeba dát dobrý pozor na rozdílnost v tom, co je hezký nos u ženy není totéž u muže. Proto společně důkladně konzultujeme a vybíráme. Operace nosu je poměrně složitý zákrok, který vyžaduje velkou zkušenost operatéra, ale dobrá zpráva, hlavně pro muže je, že nebolí. Když se vše vydaří a operace proběhne v pořádku, začne několika měsíční péče. 

Po operaci bude nos 2 týdny zakrytý sádrou, po sejmutí další minimálně 3 týdny si budete nuceni sádrovým pouzdrem na noc, nos, zakrývat. Další 3 měsíce si nos pravidelně masírujete, nesmíte skákat do vody, bazénu, zkrátka dávat pozor na jakýkoliv náraz než si nos sedne. Tento proces trvá asi půl roku.

MUDr. Patrik Paulis - fotografie z archivu Dr.Paulise
nos před operací
nos po operaci

1 komentář:

  1. Na tomto byla jedna moje kamarádka. Vůbec nechápu proč, mně nikdy nepřišlo, že by měla velký nos. Ale zase pokud je teď se sebou spokojenější, tak proč ne. Nad čím teď uvažuji já je labioplastika. Dlouho jsem nad tím přemýšlela a vidím to tak, že na to si půjdu. Už se mi povedlo najít i jednoho chirurga tady. :)

    OdpovědětVymazat